Ha választ kapsz a kérdéseidre. Egyszerűnek tűnik, de ha jobban bele gondolsz ez az alapja mindennek. Ezért megy manapság nagyon jól a tanácsadóknak/tanácsadó cégeknek. Miért? Mert időt takarítanak meg az ügyfélnek és már régóta tudjuk, hogy az idő pénz. És nem utolsó sorban az információ is.
A legnehezebb dolog, hogy az ember felismerje, hogy zsákutcában van és legyen bátorsága visszafordulni. Ez néha elég sok pénzbe tud kerülni. És semmi garancia nincs rá, hogy a következő próbálkozás sikeres lesz.
Ilyenkor értékelődik fel a (szak)tanácsadók szerepe. Ha csak a zsákutcákat spórolja meg neked, nem is beszélve az idődről...
Fizettél már oktatásért, előadásért?
Szívesen mentél, ha küldtek (céges)?
(Én igen, nem is egyszer)
Mi a legnagyobb segítség?
2007.10.07. 22:52 | SysOp | 2 komment
Címkék: rendszergazda
A bejegyzés trackback címe:
https://rendszergazdaleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr39189499
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
J. McClane 2007.10.08. 22:28:13
A tanácsadó, és én (rendszergazda) között az a különbség, hogy a tanácsadó jobban tudja használni a googlét. Sajnos sok esetben tapasztaltam ezt.
Ha a cég befizet egy előadásra arra elmegyek.
más:
Akkor ez a blog miről fog szólni? Rendszergazdák segítik egymást? Erre van egy hegy levelezőlista.
egy másik posztra reaggálás: az a baj a free szoftverekkel, hogy ha elromlik, akkor nincs mögötte senki, aki vállalná érte a felelőséget, és kötelességének tekintné kijavítani a hibát.
Tehát nincs support.. és ez sok esetben elég nagy baj. És sok esetben a fórumok nézegetése, és a szakemberektől való válaszvárás nem megoldás.
Ha a cég befizet egy előadásra arra elmegyek.
más:
Akkor ez a blog miről fog szólni? Rendszergazdák segítik egymást? Erre van egy hegy levelezőlista.
egy másik posztra reaggálás: az a baj a free szoftverekkel, hogy ha elromlik, akkor nincs mögötte senki, aki vállalná érte a felelőséget, és kötelességének tekintné kijavítani a hibát.
Tehát nincs support.. és ez sok esetben elég nagy baj. És sok esetben a fórumok nézegetése, és a szakemberektől való válaszvárás nem megoldás.
SysOp · http://rendszergazdaleszek.blog.hu 2007.10.09. 09:48:07
Szia!
Végre egy szakmabeli!
Nem a vérprofiknak szól, nekik már mindegy :-)
A kezdők pont a túl sok információban vesznek el. A levlistákat meg egyszerűen nem tudják (vagy nem akarják) használni. Nem a mennyiséggel van a baj (fórum levlista, hogyanok, stb..), hanem a minőséggel.
Nagyon sok ingyenes anyag van, de egy kezdőnek sok esetben használhatatlan.
Egészen biztos vagyok abban, hogy sikerélményre van szüksége az embereknek. Nem mindegy, hogy napokig szív valamivel és a végeredmény egy rakás használhatatlan ***, vagy sikerült neki egy működő értékes dolgot összehoznia.
Kevés átfogó anyag létezik, nem tanítják meg a tervezési szempontokat, a biztonságra általában akkor gondolnak (ha gondolnak), ha már készen van a rendszer.
Népszerüsíteni csak jól működő, megbízható rendszereket lehet.
Ebben viszont tudunk segíteni. Mindenkinek kicsit más a szakterülete, ezért minőségi, átfogó anyagokat tudunk csinálni.
Más. A szabadszoftverek között is meg kell tanulni válogatni. Mi az ország legnagyobb postgres alapú rendszerét fejlesztjük és használjuk lassan tíz éve. Tíz éve még bátorság volt belekezdeni, de jó döntés volt. Jó projekt mögött jó a support is. És nincs kivétel, a kettő csak együtt létezhet.
Végre egy szakmabeli!
Nem a vérprofiknak szól, nekik már mindegy :-)
A kezdők pont a túl sok információban vesznek el. A levlistákat meg egyszerűen nem tudják (vagy nem akarják) használni. Nem a mennyiséggel van a baj (fórum levlista, hogyanok, stb..), hanem a minőséggel.
Nagyon sok ingyenes anyag van, de egy kezdőnek sok esetben használhatatlan.
Egészen biztos vagyok abban, hogy sikerélményre van szüksége az embereknek. Nem mindegy, hogy napokig szív valamivel és a végeredmény egy rakás használhatatlan ***, vagy sikerült neki egy működő értékes dolgot összehoznia.
Kevés átfogó anyag létezik, nem tanítják meg a tervezési szempontokat, a biztonságra általában akkor gondolnak (ha gondolnak), ha már készen van a rendszer.
Népszerüsíteni csak jól működő, megbízható rendszereket lehet.
Ebben viszont tudunk segíteni. Mindenkinek kicsit más a szakterülete, ezért minőségi, átfogó anyagokat tudunk csinálni.
Más. A szabadszoftverek között is meg kell tanulni válogatni. Mi az ország legnagyobb postgres alapú rendszerét fejlesztjük és használjuk lassan tíz éve. Tíz éve még bátorság volt belekezdeni, de jó döntés volt. Jó projekt mögött jó a support is. És nincs kivétel, a kettő csak együtt létezhet.
kommentek