Hirdetések

Csak röviden!

Helyetted tanulni, olvasni, gondolkodni nem tudok, de segíthetek az elindulásban. Miről lesz itt szó: rendszergazda oktatás vállalatirányítás szerver crm informatika hosting server tűzfal antivirus backup operációs rendszer

kommentek

  • kuala: Hello, Meg van még ez a blog? Esetleg érdelelne... Köszi :) (2009.02.21. 20:06) Valószínüleg 2008 legjobb ajánlata!
  • szilárdan...: Én egy bankban voltam rendszergazda, Oracle üzemeltető. Az ott eltöltött 16 évből kb. 14 évig (a f... (2008.12.15. 08:05) Kezdő rendszergazda
  • repecs: nincs recept próbálkozni kell az egyiknek sikerül a másiknak nem nem árt ha az embernek ez a hobbi... (2008.12.04. 16:16) Hogyan lehetsz rendszergazda?
  • SEo Tanfolyam: Ha valaki szeretné megismerni a másik oldalt is: seotanfolyam.hu. A SEO-t is mint mindent lehet jó... (2008.11.30. 06:24) Ingyenes Anti-SEO tanfolyam!
  • Enviro: Apám autószerelő volt, aztán gépész technikus és ott a főnöke látta, hogy érdekli a számítástechni... (2008.03.19. 03:57) Kezdő rendszergazda
  • Utolsó 20

Napszámos...

2007.11.19. 19:32 | SysOp | 4 komment

Tudom, hogy mostanában irigylésreméltóan aktív vagyok, de sajnos nem elég a napi 24 óra. A sok ingyen maszek a maradék időmet is felemészti. Azt remélem mondanom sem kell, hogy egy valamire való informatikus ill. rendszergazda még a legszűkebb családi körében is igyekszik eltitkolni, hogy valójában mivel keresi a kenyerét. Ha ez nem sikerül akkor vége a nyugalomnak. Kígyózó sorokban állnak majd a rokonok/ismerősök, barátok/ellenségek, hogy itt van ez a rozsdabogja, oda akarom adni a gyereknek, csinálj belőle valamit! Ha építkeznék az összes menne bele az alapba, azzal együtt aki hozta :) Ilyenkor sajnálom igazán, hogy a balkán peremén átestünk az EU-s oldalra. Van egyáltalán még egy olyan szakma, amiért senki sem szeret fizetni??

A bejegyzés trackback címe:

https://rendszergazdaleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr87234717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

J. McClane 2007.11.19. 20:54:08

Így van, ez szar, a szomszédok már hívtak WLAN-t létesíteni, meg számítógépet szerelni, de igazán nincs pofám tőlük pénzt kérni. Mint ahogy rokonoktól sem. A sokkal frankóbbak a kollégák, mármint a cégnél dolgozó nem IT-s kollégák, akik jönnek, hogy "Jaj-jaj elromlott otthon a fiam gépe, és nem tudnád megnézni?" ha egyszer igent mondasz, akkor a cégnél mindneki rád fog szállni, és akkor kész. Kollégáknak semmit. Ezt eddig nagyjából sikerűlt betartanam, még ha bunkónak is tartanak miatta.

msandor · http://www.msportal.ini.hu 2007.11.20. 13:17:15

Nehéz ügy, annó tanulási szándékkal boldog boldogtalan embernek megoldottam az informatikai problémáit, gyakran még köszönömöt se kaptam érte, legjobb esetben is 1-2 üveg sört :-)

Aztán jött egy jó állásajánlat jó messze, így elpályáztam, de azóta igyekszem nem ingyen dolgozni, max egy szűk körnek.

Nagyon nehéz nemet mondani és vagy pénzt kérni csóró emberektől...

msandor

tomvasy 2007.11.25. 16:30:21

Örülök neki, hogy nem csak én vagyok ilyen "bolond"! :)

Liver · http://index.hu 2007.12.29. 12:37:26

Mivel én csak programozófélének tanulok, ezt a problémát úgy szoktam megoldani, h sajnos én ehhez nem értek, az a rendszergazdák feladata. Esetleg közlöm, h már x (egy tetszőleges random szám, többnyire egészre kerekítve) éve nem láttam windowst, és nemtudom mit hol kell beállítani.
süti beállítások módosítása