Hirdetések

Csak röviden!

Helyetted tanulni, olvasni, gondolkodni nem tudok, de segíthetek az elindulásban. Miről lesz itt szó: rendszergazda oktatás vállalatirányítás szerver crm informatika hosting server tűzfal antivirus backup operációs rendszer

kommentek

  • kuala: Hello, Meg van még ez a blog? Esetleg érdelelne... Köszi :) (2009.02.21. 20:06) Valószínüleg 2008 legjobb ajánlata!
  • szilárdan...: Én egy bankban voltam rendszergazda, Oracle üzemeltető. Az ott eltöltött 16 évből kb. 14 évig (a f... (2008.12.15. 08:05) Kezdő rendszergazda
  • repecs: nincs recept próbálkozni kell az egyiknek sikerül a másiknak nem nem árt ha az embernek ez a hobbi... (2008.12.04. 16:16) Hogyan lehetsz rendszergazda?
  • SEo Tanfolyam: Ha valaki szeretné megismerni a másik oldalt is: seotanfolyam.hu. A SEO-t is mint mindent lehet jó... (2008.11.30. 06:24) Ingyenes Anti-SEO tanfolyam!
  • Enviro: Apám autószerelő volt, aztán gépész technikus és ott a főnöke látta, hogy érdekli a számítástechni... (2008.03.19. 03:57) Kezdő rendszergazda
  • Utolsó 20

Információ, hatékonyság = RSS

2007.10.11. 22:48 | SysOp | 1 komment

Vannak olyan dolgok, amiket az ember nem szívesen használ, mert akárhogy is van nem szeretjük az új dolgokat illetve úgy érezzük, hogy nem éri meg a sok vesződést. Életemben egyszer chat-eltem (még 17-ben), de nem fogott meg. Nem ICQ-ztam, nem MSN-ezek, töröltem magam az iWiW-ről is, nem WoW-oztam, nem vagyok kíváncsi a SecondLife szerű dolgokra, nem Sims-ezek, nem használom játékra gépet. Inkább vettem egy motort magamnak az esküvőm előtt egy hónappal :-) Volt öröm.

Nem használtam soha RSS olvasót.

Ezt az egyet sajnálom. Voltak bejáratott oldalaim, ezekkel keltem-feküdtem és google-ztam, mint a gép, ha nagyon kellett valami. Az RSS viszont más. Az a jó benne, hogy az ember analóg módon, mindenféle erőfeszítés nélkül jut azonnal információhoz, ránézek és súlyra megmondom, hogy mi a helyzet a nagyvilágban. Ha az a néhány félmodtat nem kelti fel az érdeklődésemet, el sem olvasom magát a hírt. És egy jó RSS olvasóval, hamar rájön az ember, hogy néha mekkora uborka szezon van. Könnyen megtanulható hogyan kell eladni ugyanazt többféle képpen vagy ami a legrosszabb, hogyan adnak el egy hírt többször. Mint pl a múlt heti ebay támadást.

Ha nem használtál soha RSS-t, szánj rá egy kis időt, és amivel eddig naponta órákat töltöttél, megleszel 5 perc alatt.

Ha nem tudsz egyedül elindulni, kérdezz nyugodtan, szívesen segítek.
Holnap talán írok egy összefoglalót a netvibes-ról, azzal nem órákat spórolsz meg hanem éveket.
Komolyan.

A bejegyzés trackback címe:

https://rendszergazdaleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr35193881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ProZsolt · http://ingyencuccok.blogspot.com 2007.12.06. 19:58:26

Tényleg lerövídíti a dolgokat, de vigyázni kell vele, mert addiktív. Jelenleg 163 feedet olvasok, ami kb naponta 1-1,5 óra :D, ha nem lenne rss, akkor maximum ennek töredékét, 20-40 oldalt olvasnék.
süti beállítások módosítása